HTML

2005.01.05. 01:22 | troller. | Szólj hozzá!

Tudom, ki vagyok!

Tudom, mit akarok!

Tudom, mit kell tennem!


Kijelentem: Kint vagyok! Kimásztam belőle!


Hány év lehetett vajon?


Hát számoljunk csak... Nem lehet pontosan megmondani, kb. hat. Mármint az utóbbi hat év volt a legkeményebb. Jól vagyok, ez egészen biztos.


Mit tanultál belőle?


Hmm... Talán azt, hogy más kárán érdemesebb tanulni... Persze, ha csak ezt tanultam meg, akkor már biztosan megérte. Voltak nehéz pillanatok... nagyon nehéz pillanatok... dehogy pillanatok: hetek, hónapok. Furcsa. Nem tudatosan vetettem magam a tűzbe, vagy inkább nem gondoltam, hogy ilyen forró lesz. Sokszor megégtem... de megtisztulva jöttem ki. (Talán a tűz kialudt magától... lehet, hogy lehugyozta valaki...)


Kerestél valamit?

IGEN! De nem tudtam, mit.

Megtaláltad?

Az utat egészen biztosan.

És most hova?

Ez jó út lesz.

Mi akarsz lenni, ha nagy leszel?


BÖLCS ÖREGEMBER AKAROK LENNI! Persze nem harminc, vagy negyven évesen. Sok minden vár még rám addig, sok tervem is van. De jó ezt hallani!

A bejegyzés trackback címe:

https://goodluckmrgorsky.blog.hu/api/trackback/id/tr95550607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása